گردشگری

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه